Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Καμμια φορα

Καμμια φορα σε βλεπω να μπαινεις στο τραμ και να φευγεις.
Μου ψιθυριζεις πισω απτο τζαμι πως μαγαπας και παραλυει το δεξι μου χερι που σε κρατουσε.
Μουδιαζω και φοβαμαι.
Καμμια φορα σου μιλαω ενω χωνεσαι σε μια τεραστια αγκαλια.
Και με ακους.
Και στριφογυρνας λιγο αλλα επειτα με ξεχνας.
Κουνας τα χερια σου στο μυαλο σου σαν να εδιωχνες μυγες και χανομαι.
Καμμια φορα μαγαπας και καμμια φορα με μισεις.
Με ακους και μου απαντας και οι αλλοι γελουν που μιλας στις σκιες .
Καμμια φορα θυμαμαι εκεινο το βραδυ και τα κυματα και τα δυο σκυλια.
Καμμια φορα μου τραγουδας ακομα.
Ομως καμμια φορα δεν σε αγκαλιασα αρκετα και ειμαι λυπημενη.

3 σχόλια :

  1. Διάβαζα το κείμενο και άκουγα το "Play Me The Love Songs" της Bossman - και ο συνδυασμός μού άφησε πολύ γλυκιά αίσθηση: φρέσκια, νεανική, χαριτωμένη. :-)
    Πολύ καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Μίσσυ
    ευτυχισμένη χρονιά σε σένα και το αγόρι σου.
    Το σέλας διαρκεί πιο πολύ από τέταρτο κι όμως όποιος θα βγεί στο δρόμο το χαιρετάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχισμένη χρόνια και σε σένα λοιπόν.

      Διαγραφή