Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

το ταξιδι της γατας




Την απολυτη ελευθερια μπορεις να την διαχειριστεις?
εκεινο το καλοκαιρι η γατα μου και εγω συνταξιδιωτες  ,φτασαμε στον τελικο προορισμο-το ονειρενιο νησι με τους κεδρους 
 τα ηλιοβασιλεματα, τον καθαριο ουρανο και τις αμετρητες σκηνες..









ο γατοπαραδεισος ηταν εδω ολογιομος μπροστα τις ,η απολυτη αναρχια του νησιου οξυνε τις αισθησεις τις. Μαγικα









τα ενστικτα τις ανταποκριθηκαν και αρχισε να τρεχει ,να μυριζει ,να ξαπλωνει και να ερωτοτροπει με τις αχτιδες του ηλιου..
Κοιμηθηκε με το κυμα να την ταξιδευει και τον ηλιο να αρνειται να κρυφτει,οι αμμολοφοι και το δεντρο της  εγιναν εμμονη


 .








Ειχα ελευθερωσει το πνευμα της γατας μου ,οπως ακριβως εγινε και με το δικο μου πνευμα.Αυτη η λυτρωτικη αισθηση της ελευθεριας ,η απολυτη ενωση με την φυση ειχαν αντικτυπο και στις δυο μας,
Πισω στην πολυβουη αθηνα ,με τις πορειες και το βαθυ γκριζο του ουρανο,την ληθη και την θλιψη στα προσωπα των ανθρωπων,το καλοκαιρι τελειωσε.













Το καλοκαιρι μεσα μας  απειρο και ζεστο  σαν την αμμουδια,μια υποσχεση και ενα ονειρο.
Μια μερα θα γυρισω πισω,για παντα...


υ.γ το κειμενο εχει φιλοξενηθει και στο αγαπημενο μου http://www.doctv.gr/ μπορεις να το διαβασεις κι εδω :http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG3495
ειναι απολυτα εμπνευσμενο απο την αδερφη μου και την γατα της , σας αγαπω κοριτσια μου





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου