Κυριακή, 6 Ιανουαρίου 2013

Aστρικα ταξιδια και ζεστο κακαο.
Αιθαλομιχλη και νοτες εξω απτο παραθυρο , ρουφαω μανιωδως το τσιγαρο σαν να τελειωνει η μερα,
χορευω στον ρυθμο της "κλεφτρας" μουσικης των γειτονων , χορευω τανγκο σφιχταγκαλιαζοντας το μαξιλαρι-δωρο του Μ.
Κρυο στον πλανητη σπιτι μου σπιτακι μου και οπως πολυ σωστα θα ελεγε η γιαγια φυλαγε τα ρουχα σου για να χεις τα μισα, ομως εγω γιαγιακα δεν τα φυλαξα , προτιμησα να ζεσταθει και καποιος αλλος απτην αλλοτινη τρελα μου με την μοδα, ετσι κανω cocooning με ενα mix match απο πυζαμα και φουτερ μαρινιερα ,κρεμωντας και κατι ψευτικες περλες στο λαιμο νιωθω σαν να πεταω για παρισι αποψε σε καποιο ζεστο bistrot οπου θα ακουσω με τα αυτια μου τον salvador dali να φωναζει a rhinoceros!!
Η μουσικη , ναι η μουσικη παντα με ρωτουν γιατις προτιμησεις μου και  η αληθεια ειναι πως αυτο με μεταφερει σε μια προεφηβικη αναμνηση ,τοτε που το αγορι για το οποιο χτυπουσε η καρδια μου εκανε εναν μορφασμο αηδιας οταν του ειπα πως αγαπω τους deelite και στερεονοβα, αλλα μαλακωσε αφου συνεχισα με anne klark και joy division.
Eκεινο το αγορι βλεπεις με τα μακρια μαλλια και τα παντελονια σωληνα ειχε σκληροπυρηνικα ακουσματα , μα καρδια τρυφερη , νομιζω πως εγινε δημοσιος υπαλληλος και εθαψε καπου βαθεια τα ρουχα και τα βινυλια του σαφως και την τρυφερη καρδια του (βλεπε δημοσιος υπαλληλος).
Στιχοι, στιχοι παντου γραμμενοι στα χερια , στα τετραδια, στους τοιχους του φροντιστηριου.
Λογια , λεξεις, αγαπησα πολυ τις λεξεις και την μυρωδια τους!?
ΝΑΙ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ!!
Φωναζω το ξερω μα βαρεθηκα να γελουν με αυτη μου την διαπιστωση, να ξερεις καποτε γνωρισα μια κοπελα διαφορετικη απτις αλλες ,μια κοπελα με δυο πιστολια στην μεση για tattoo που την εξημερωσα και με εξημερωσε (ηταν αγρια ελεγαν ολοι τοτε εκει στην μικρη μας πολη) τελοσπαντων η κοπελα αυτη που λες μια μερα μου εξομολογηθηκε πως μυριζε τις λεξεις!!
Για φαντασου ποσο ξαφνιαστηκα και συγχρονως ενθουσιαστηκα.
Δεν ξερω αν θελω να καταληξω καπου ,παντως αγαπω βαθεια την μουσικη και τις λεξεις και τους ανθρωπους (τους ανθρωπενιους) ενταξει και το κακαο, θα συνεχισω λοιπον να χορευω με δανεικη μουσικη και θα σε αφησω να βγαλεις τα συμπερασματα σου μεσα απο την αιθαλομιχλη..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου