Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Μπορεις να μην μεγαλωνεις μαζι τους -αλλα να γινεσαι παλι παιδι..

Αγκαλιασε τα ,χαιδεψε τα ,διαβασε τους παραμυθια,παιξε μαζι τους,αποκοιμισε τα και πανω απο ολα μαθε απο εκεινα.
εχω πει εκατονταδες φορες πως οταν εγινα μαμα ηταν σαν να εβλεπα την ψυχη μου να ενσωματενεται σε αλλο σωμα, οχι δεν ηταν ευκολη η διχοτομηση μας (πραγματικα πιστευ πως εχω ακομα αξεσουαρ καπου επανω μου τον ομφαλιο λωρο ) ουτε η συμβιωση, τα ξενυχτια ,το κλαμμα ,οι κωλικοι (μαμαδες μην κουνατε κεφαλι ξερω ,ξερω..) ομως ο γιος μου με εμαθε τοσα πραγματα απο την αρχη, να ας πουμε εμαθα να αγαπαω δυνατα ,για την ακριβεια καθε δευτερολεπτο που περναει αγαπαω ολο και περισσοτερο ,εμαθα να τραγουδαω δυνατα ,να χορευω και να ξεκαρδιζομαι ,να λεω μπραβο ,να πιστευω σε ηρωες και νεραιδες (με ιδιαιτερη εκτιμηση στην νεραιδα της πιπιλας,που αργησε αλλα ηρθε) να φοβαμαι αλλα να μην φοβαμαι να αντιμετωπισω εμενα και τις προκλησεις της ζωης μας.
Εμαθα να φροντιζω ,να ταιζω να χαιδευω και να συμπονω διαφορετικα..
Ο γιος μου ειναι το μεγαλυτερο μου μαθημα ,οι μεγαλοι εχασαν το ενδιαφερον τους για τα μικρα απλα πραγματα (το ειπε και ο μικρος πριγκηπας αλλωστε) ομως αν κοιταξεις ενα παιδι ,αν αφησεις το βλεμμα σου να χαθει μεσα του θα νιωσεις το νοημα της ζωης,θα καταλαβεις πως μπορεις να εμποδισεις τα γηρατεια μεσα σου ,ειναι τοσο απλο..
Ο μικρος σοφος που μεγαλωνω εγω και ο αντρας μου μας εκπλησσει καθημερινα με μικρα μαθηματα ζωης ,εχει αλλωστε μια συμβουλη για ολα
-μπαμπα να εισαι εξυπηρετης (χαχα) για τους πελατες σου
-μαμα αν κοιταζεις το ταβανι θα πεσει να σε πλακωσει

Ειναι ονειρευτηςκαι ποιητης(γιαμενα) καθως προχτες κοιταζοντας τον ουρανο ειπε πως καμμια φορα νιωθει σαν να πεταει στον ουρανο αλλα οχι εδω στην αθηνα γιατι κρυβουν τα κτηρια τα αστερια..
Ομως κατι που δεν θα ξεχασω ποτε ειναι οταν ενα παιδακι μας ζητιανευε χρηματα  για τυροπιτα
εκεινος γουρλωσε τα ματια (4 χρονων τοτε) και σιγουρος για την δηλωση του ειπε : αν δεν του παρεις να φαει δεν θα ξαναφαω ποτε μου! στο ορκιζομαι μαμα...
Εγινα πιο ανθρωπενιος ανθρωπος ,δεν ξερω αν με καταλαβαινεις? και μεσα στα ματια του παιδιου μου βλεπω εκατομμυρια αλλα ματια παιδιων να με κοιταζουν ,γιαυτο σου λεω εκμεταλλευσου την γνωση,την αγνη αμολυντη αγαπη που πηγαζει απο μεσα τους ,σεβασου τα δικαιωματα τους και ανεπνευσε τον κοσμο τους..Αγαπη και ζεστασια σε ολα τα παιδια του κοσμου
Κι αν θελω -θελεις εναν καλυτερο κοσμο πρεπει να πονταρεις σε εκεινα ,ειναι η ελπιδα και το μελλον μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου