Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Εσενα δεν σε ενοχλουν οι φωνες στο κεφαλι ΜΟΥ?

δεν ξερω αν πρεπει να μιλησω η να σωπασω
να σηκωθω η να μεινω αταραχη
να τρεξω η να κλαψω
πρεπει να αντιδρασω
η θηλια σφιγγει  ολοενα και πιο πολυ
και οι φωνες πληθαινουν μεστο κεφαλι μου
-ειμαι ανεργος
-μου παιρνουν το σπιτι
-φοβαμαι να περπατησω στον δρομο
-θα με κλεψουν
-δεν μπορω να κανω σχεση,δεν εχω δουλεια ,πως θα υποστηριξω μια σχεση οταν δεν μπορω τον ιδιο μου τον εαυτο?
-ο γιατρος ειπε δεν μπορουμε να κανουμε παιδια,αγχος..
-καρκινος
-μοναξια
-φασισμος,παρακρατος και χτυπηματα κατω απο την μεση
-αστεγοι
-σκοταδι
-πεινα ανεχεια και εκμεταλλευση στις ηδη υπαρχουσες δουλειες
-κοβουν κι αλλο απτις συνταξεις
Οι φωνες καποτε ηταν αγνωστες μεσα μου ,τωρα εχουν προσωπο και ουρλιαζουν
ειναι φορες που δεν κοιμαμαι κλαιμε μαζι σιωπηλα τις νυχτες ..
Πρεπει να αντιδρασω-να αντιδρασεις
να απλωσουμε ολοι μαζι τα χερια ,να γινουμε ενας κυκλος αγαπης και σαν τυφωνας να θερισουμε το κακο απο την ριζα ,να εξαλειψουμε τις φωνες να γινουμε ολοι μαζι ενα ουρλιαχτο εκκωφαντικο και να σπασει τοιχους  και συνειδησεις
Εσενα δεν σε ενοχλουν οι φωνες στο κεφαλι ΜΟΥ?

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου