Κυριακή, 7 Οκτωβρίου 2012

μιαου


Μιαου,μια αραχνη μου αποσπα την προσοχη ,τρεχω και τεντωνω τα νυχια μου,την ακινητοποιω και την  


γαργαλαω,μιαου..Οταν ημουν μικρη ονειρευομουν συχνα πως ειμαι γατα,εκλεινα τα ματια και σκαρφιζομουν περιπετειες μετουσιωμενες σε γυαλιστερο λεοπαρ τριχωμα,ακονισμενα νυχια και εξωτικα χουρχουρισματα σε ποδια αγνωστων.μεγαλωνοντας χαθηκα σε σκυλισιες συμπεριφορες ανθρωπων .


Σκαρφαλωνε σε ταρατσες και κεραμιδια με το νου,τεντωνοταν κατω απο ηλιους μια φαντασμενη γατα που λατρευε την μοναξια και τα ηλιοβασιλεματα πιο πολυ απο οτιδηποτε στον κοσμο.Μονο που δεν συμπαθουσε τα ψαρια ,αντιθετως ,η μυρωδια,η οψη τους η γευση τους,την απωθουσαν.προτιμουσε να τρωει ζαχαρωτα και μακαρονς.Αγαπουσε τα πλεκτα και τις μπαλες αλλα κυριως τις αγκαλιες και την ποιηση.Η γατα που δεν εγινα ποτε γυριζει καποια βραδια στα ονειρα μου και χουρζουριζει ολο χαρα,η γατα που δεν εγινα ποτε ,ποτε δεν θα σταματησει να μου δινει μαθηματα ζωης και ανεξαρτησιας  οταν ολα με απογοητευουν..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου